Selasa, 20 November 2012

Novel : Aarrgghh!!! Akulah PA Mr. A telah diedit.

Assalamualaikum,semua. Saya ingin membuat pengumuman. Hehe. Teruk lah ayat saya ni. Sebenarnya, cerita bagi setiap link bab Novel : Aarrgghh!!! Akulah PA Mr. A telah diedit untuk memuaskan hati readers.Harap korang semua like novel saya.Saya harap sangat novel yang saya karang ini berjaya memikat hati korang semua. Jemputlah baca novel pertama saya. Insyaallah, saya pada hari rabu, saya akan postkan ending bagi novel tersebut.Selain itu, saya amat mengalu-alukan readers baca cerpen saya. Saya amat mengalu-alukan comment daripada readers. Jika saya ada melakukan sebarang kesalahan,saya harap sangat kalian comment ye.I hope that all readers suka novel pertama saya dan juga cerpen-cerpen saya. ENDING NOVEL : AARRGGHH!!!AKULAH PA MR. A AKAN DIPOSTKAN PADA HARI RABU,INSYAALLAH.

By Nur Aizat Ayiz N.M.